Zuiderkapel

Capaciteit: 120 personen

De Zuiderkapel is een bijzonder sfeervolle en stijlvolle ruimte voor ontvangsten tot 120 personen, een bruiloft, een uitvaart, een expositie, presentaties of concerten in een kleine bezetting. Door de ligging op het zuiden creëert de lichtinval een warme atmosfeer in deze kapel, waar je de oudste bouwsporen van de Stevenskerk nog kunt zien.

Zuiderkapel

Faciliteiten

Lunch, diner, catering

Van een kop koffie tot en met een vijf-gangen diner, onze vaste cateraars leveren kwaliteit. Aan jou de keus of je met één van onze cateraars wil werken of je eigen cateraar inschakelt

Aankleding

In de de Zuiderkapel staan losse stoelen, die aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Daarmee kun je alle denkbare opstellingen maken. Er is een stenen verhoging in de vloer van 19 cm, die je als podium kunt gebruiken.

Zuiderkapel Stevenskerk gezien vanuit de kerk
Zuiderkapel Stevenskerk met lichtinval

Audiovisuele middelen

In de Zuiderkapel is een geluidssysteem aanwezig met vaste microfoons en een cd-speler. Andere audiovisuele diensten kunnen we voor je inhuren bij externe partners.

Toegankelijkheid

De Zuiderkapel is toegankelijk voor mindervaliden. Een aangepast toilet is aanwezig.

Bereikbaarheid en parkeren

De Stevenskerk is bereikbaar via het openbaar vervoer of per auto. Diverse buslijnen stoppen op 5 minuten loopafstand van de kerk. Er zijn drie parkeergarages op loopafstand: Eiermarkt, Mariënburg en Kelfkensbos.

Wil je een evenement organiseren in de Zuiderkapel?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.