Crypte

Capaciteit: 30 personen

De Crypte is de kelder van de kerk bestaat uit twee aan elkaar grenzende ruimtes die geschikt zijn voor bijeenkomsten tot 30 personen. Ideaal voor presentaties, kleine borrels of bierproeverijen.

Crypte

Faciliteiten

Lunch, diner, catering

Van een kop koffie tot en met een vijf-gangen diner, onze vaste cateraars leveren kwaliteit. Aan jou de keus of je met één van onze cateraars wil werken of je eigen cateraar inschakelt

Aankleding

In de crypte staan tafels en losse stoelen waarmee je allerlei opstellingen kunt maken.

Verlichting

In één van de twee ruimtes in de crypte is dimbare verlichting aanwezig. Daarmee kun je het lichtniveau naar wens aanpassen.

Crypte Stevenskerk met vergaderopstelling
Crypte Stevenskerk met presentatie-opstelling

Audiovisuele middelen

Er hangt een beeldscherm waarop via een laptop of usb-stick presentaties afgespeeld kunnen worden.

Toegankelijkheid

De Crypte is niet toegankelijk voor mindervaliden.

Bereikbaarheid en parkeren

De Stevenskerk is bereikbaar via het openbaar vervoer of per auto. Diverse buslijnen stoppen op 5 minuten loopafstand van de kerk. Er zijn drie parkeergarages op loopafstand: Eiermarkt, Mariënburg en Kelfkensbos.

Wil je een evenement organiseren in de Crypte?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.