Marieke van Ruitenbeek |

Vrij (uitgangscollecte)
Marieke van Ruitenbeek |
Nijmegen Klinkt@Stevenskerk

Met haar frisse Nederlandstalige muziek weet de jonge en ambitieuze zangeres Marieke van Ruitenbeek zowel te raken, als te vermaken. Humor en eerlijkheid zijn de kernwoorden, met ruimte voor zowel een lach als een traan. Marieke zingt qua genres uit een breed scala. Haar liedjes zijn heel divers: pop, jazz, funk en electro. De teksten zijn poëtisch en verhalend en er wordt op creatieve wijze gespeeld met de Nederlandse taal. Alle liedjes gaan over de liefde, over verschillende aspecten daarvan.

“Wat ik het liefste doe is zingen, musiceren, componeren, arrangeren, dirigeren en onderwijzen. Al deze onderdelen laten mij op veel vlakken met muziek bezig zijn en dat voelt ontzettend goed!”
Marieke treedt in allerlei samenstellingen op of als sing a song writer met haar gitaar.
Deze zaterdag komt Marieke met een speciaal en verrassend programma.

Nijmegen Klinkt @Stevenskerk

Nijmegen Klinkt is een jaarlijks terugkerend muziekfestival in het centrum van Nijmegen in de zomer. In de aanloop naar het festival is er iedere vierde zaterdag van de maand een optreden in de Zuiderkapel met nazit in het café in de Noorderkapel
Iedere vierde zaterdag van de maand:
15:30 – 16:15 een optreden in de Zuiderkapel
16:15 – 17:00 met nazit in de Droomkapel (Noorderkapel)
De optredens zijn vrij te bezoeken met een vrijwillige uitgangscollecte. Consumpties in de Droomkapel zijn op eigen rekening.

Meer infomatie?

Kijk op de website van Nijmegen Klinkt