Kerstliederen | Ontdek Oekraïne Festival

dinsdag 19 december 2023 van 12:30 tot 13:30
Kerstliederen | Ontdek Oekraïne Festival

Click here for the text in English & Ukrainian

Tijdens het “Ontdek Oekraïne” festival in de Stevenskerk zal op dinsdag 19 december vanaf 12.30 uur de Oekraïense zangeres Antonina Velyka enkele Oekraïense kerstliederen ten gehore brengen. Daarbij zal ze worden begeleid door muzikanten die traditionele akoestische instrumenten. U bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Wij nodigen iedereen uit mee te zingen. Na dit optreden van een half uur vervolgt het ensemble Casulana het optreden van een half uur met klassieke kerstmuziek van o.a. Händel en Bach.

Ontdek Oekraïne Festival

Dit evenement maakt deel uit van het Ontdek Oekraïne Festival. Met een gevarieerd programma voor jong en oud wil de Stevenskerk de cultuur van Oekraïne dichterbij brengen. Samen met betrokken organisaties en vrijwilligers betuigen we zo onze steun in de strijd tegen de Russische agressie. Meer info.