Bongeziwe Mabandla | Stevenskerk Live!

donderdag 18 juli 2024 van 19:30 tot 20:30
concert
Entree:
€ 21,50
Bongeziwe Mabandla | Stevenskerk Live!

Geboren en getogen in Tsolo, een klein dorp in de Oost-Kaap, weet Mabandla traditionele elementen naadloos te vermengen met moderne invloeden. Zijn muziek is doordrenkt met emotie en diepgang, waarbij hij zijn diepe stem en zorgvuldig gekozen instrumentatie gebruikt om verhalen van liefde, identiteit en maatschappelijke kwesties te vertellen.

Met een discografie die wordt geprezen om zijn diversiteit en artistieke innovatie, heeft Mabandla internationale erkenning verworven. Mabandla zingt in zowel zijn moedertaal Xhosa als Engels en zijn albums, waaronder ‘Umlilo’ en ‘Mangaliso’, hebben lof geoogst voor de manier waarop ze traditionele Afrikaanse geluiden combineren met soulvolle folk en indie.

Wil je erbij zijn?

Koop nu tickets