Rondleidingen

De Stevenskerk is prachtig om te zien en zit vol verhalen over alles in en om de kerk maar ook over de stad Nijmegen. Want de veelbewogen geschiedenis van kerk en de stad zijn nauw met elkaar verbonden. Een rondleiding brengt die verhalen tot leven.

Rondleidingen

"Vriendelijke vrijwilligers"

Prachtige kerk, vriendelijke vrijwilligers

Marion Sanders

"Enorm geratel"

Een mooie kerk met een behoorlijke geschiedenis. Alleen een beetje jammer, toen wij het voorlichtingsfilm over het ontstaan vd kerk bekeken, er in eens een oudere man (vrijwilliger die daar werkt) ongegeneerd hard aan het praten was!!! Enorm irritant vonden wij het, konden niets meer verstaan?, uiteindelijk, nadat ik meneer aankeek, of het iets zachter kon, hij gewoon doorging met zijn enorme geratel. Toen vriendelijk verzocht elders te staan, toen viel het kwartje.. een beetje jammer van zo een arrogante man, niet fijn!!

Saskia Pijl

"A beautiful church with a inclusive attitude"

A beautiful church with a inclusive attitude. They had a wonderful free photo exhibition with transgender as the theme. I found it so moving and accepting that a church would have display these images. To normalise, love and accept transgender people into the church is such a step forward in the right direction. Well done to the organises. The church is also as beautiful on the outside as it is on the inside. A must see if your in the area.

Andrew Bocxe-Meyer

"Mis het kerkgevoel"

Mooi kerk, mis wel het kerkgevoel...

McJones Resosemito

"Gave oude kerk"

Gave oude kerk die je kan bezichtigen, is gerestaureerd na het bombardement op de stad in 1944. Liggen veel oude grafstenen in de kerk, sommige wel enige honderden jaren oud. Zeer de moeite waard. Je mag ook nog tegen betaling de toren beklimmen, maar heb me daar niet aan gewaagd.

Gerrit Mee