Stevenier worden

Voor de komende 10 jaar zijn er, naast het reguliere onderhoud, meerdere restauratieprojecten gepland. De kerk krijgt geen vaste jaarlijkse subsidie van de gemeente. De Stevenskerk kan niet zonder jouw steun. Elke bijdrage, groot of klein is welkom. Samen kunnen we het hart van de stad open houden voor iedereen. Nu en in de toekomst.

Stevenier worden

Word Stevenier (Particulier of Zakelijk)

Draag je Nijmegen en de Stevenskerk een warm hart toe? En wil je bijdragen aan de instandhouding en openstelling van de Stevenskerk? Word Stevenier.

Steveniers steunen de kerk met € 365,- per jaar of meer. Die gift wordt voor een periode van 5 jaar of langer vastgelegd in een Overeenkomst Periodieke Gift in Geld (OPG). Zo draag je elke dag van het jaar bij aan het vaste onderhoud van de kerk en is je gift aftrekbaar voor de belasting.

Jouw voordelen als Stevenier

• Het exclusieve Steveniersbeeldje
  • Onze nieuwsbrief waarmee wij je op de hoogte houden van nieuws en activiteiten rondom de Stevenskerk
  • Stevenierskorting op geselecteerde evenementen in de Stevenskerk
  • Een uitnodiging voor onze jaarlijkse Steveniersdag
  • Fiscaal voordeel

De Stichting Stevenskerk is een culturele ANBI. Dat betekent dat de Stevenskerk geen belasting betaalt over jouw giften. Dus al jouw giften zijn volledig voor de Stevenskerk. Geven aan een culturele ANBI levert jou ook belastingvoordeel op. Als particulier kun je bij de jaarlijkse belastingaangifte je gift aftrekken met 125%. Voor ondernemers, die een vennootschapsbelasting hebben, is dit is het percentage 150%.

Bereken jouw voordeel met de rekenmodule van Anbigift.nl

Ja, ik ben geïnteresseerd om Stevenier te worden