Partners

De Stevenskerk is er voor iedereen. Dankzij de samenwerking met onze partners kunnen we de kerk onderhouden en openhouden voor bezoekers. We versterken elkaar in wat we doen en bereiken samen meer. De afgelopen jaren hebben we zo bijzondere projecten gerealiseerd zoals bijvoorbeeld nieuwe duurzame ledverlichting en de vergulding van het Königorgel. Met als resultaat dat iedereen kan blijven genieten van de rijke geschiedenis van kerk en stad.
Zie je ook grote voordelen in het versterken van elkaars strategische doelstellingen? Dan zien we je graag als partner van de Stevenskerk.

Partners

Een overzicht van onze partners:

Ook partner worden van de Stevenskerk?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

"Doorgangen"

Hoog boven de stad Nijmegen uittorent zie je de Stevenskerk.
Verrast waren we dat we gratis deze kerk mochten bezoeken.
Het was direct duidelijk dat dit een mooie protestante kerk is.
Rondom vind je diverse doorgangen via waar je de kerk kunt benaderen, anders dan je elders, waar zulke mooie historische gebouwen vaak aan grote pleinen liggen.
Binnen was net een kerkdienst afgelopen en overal waren nog mensen aan het napraten. Een mooi en oud orgel siert deze kerk.

Fred

"Oecumenische diensten"

Via m'n schoonzoon; erg onder de indruk. En er zijn oecumenische diensten

Arend Heemskerk

"Het herkenningspunt van Nijmegen met zijn mooie grote imponerende toren"

Het herkenningspunt van Nijmegen met zijn mooie grote imponerende toren ❤ 30 jaar geleden de toren ooit beklommen (wat een klim, maar wat een mooi uitzicht). Ik kom 1 x per jaar met Wereldlichtjesdag in de kerk zelf...het blijft een soort sprookje van binnen

Sissi

"Prachtig educatief en onderhoudend programma"

Van Lymborch Draait Door! Prachtig educatief en onderhoudend programma over de grondleggers van de vaderlandse schilderkunst en hun invloed op het cultuuraanbod in de oudste stad van Nederland tot op de dag van vandaag.
Jan Willem van Opstal

"Leuke middag!"

Ik ben bij de kerk geweest, aardige mensen en de kerk vond ik erg mooi. Bij de St-Stevenskerk worden verschillende activiteiten gedaan. Er wordt gebeden, gezongen, bijbel wordt gelezen en nog veel meer. De kerk biedt vele mogelijkheden. De kerk discrimineert niet tussen mannen en vrouwen en het is een plek waar leiderschap niet leidt tot een heersende taak maar een dienende taak. Ik vind het bijzonder, omdat er een hele geschiedenis achter zit. De kerk mag er dan niet heel bijzonder uitzien qua hoogte, grootte of mooiheid, maar het staat er al heel lang en heeft gestaan. Leuke middag!

Jens Glaudemans