Schenken

Je maakt ons blij met elke donatie, groot of klein. Het mooie is dat het Rijk bij elke euro die jij doneert twee euro bijlegt. Daarmee kunnen wij verder met de noodzakelijke restauraties die de komende jaren gepland staan. Een schenking is fiscaal aftrekbaar, afhankelijk van jouw persoonlijke inkomen en/of vermogen.

Schenken

Fiscaal voordeel

De Stichting Stevenskerk is een culturele ANBI. Dat betekent dat de Stevenskerk geen belasting betaalt over jouw giften. Erfenissen of legaten zijn eveneens belastingvrij. Dus al jouw giften zijn volledig voor de Stevenskerk. Geven aan een culturele ANBI levert jou ook belastingvoordeel op. Dit voordeel verschilt per persoon of per bedrijf.

Bereken jouw voordeel met de rekenmodule van Anbigift.nl

Je kunt eenmalig doneren via een overschrijving naar IBAN: NL04 RABO 0314 1939 44 t.n.v. Stichting Stevenskerk

Overweeg je een grotere schenking of een schenking met een specifiek doel?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken