Concert Anneke goes to church UITVERKOCHT

concert,  pop
€ 20,00 (UITVERKOCHT)
Concert Anneke goes to church UITVERKOCHT

Anneke van Giersbergen is met gemak de hardst werkende en meest veelzijdige zangeres van Nederland te noemen. Ze werd bekend als zangeres van The Gathering maar heeft sinds 2007 haar eigen solide solocarrière opgebouwd. Dat ze een muzikale kameleon is blijkt uit de samenwerkingen met artiesten als Devin Townsend, Anathema, IJslandse folkgroep Árstíðir, Napalm Death en BLØF.

Anneke vierde in 2019 haar 25-jarige artiestenjubileum. Dit lustrum vierde ze met twee uitverkochte shows in de Effenaar in haar eigen Eindhoven. En ze kreeg de Buma ROCKS! Export Award voor meest succesvolle zangeres in het heavy genre. Anneke werkt momenteel aan een (semi) akoestisch album. Om haar fans een glimp van wat komen gaat te gunnen gaat ze solo op pad voor een aantal akoestische optredens op bijzondere locaties. Hierbij doet ze ook Nijmegen aan voor een show in de Stevenskerk.

Anneke goes to Church is een serie unieke optredens in een intieme setting.

Stevenskerk

Kijk voor meer informatie op de website van Doornroosje