Oproep: Stevenskerk zoekt locaties voor jubileum foto-expo

woensdag 16 november 2022

Onze jubileum foto-expo gaat op reis en zoekt mooie Nijmeegse locaties.

Oproep: Stevenskerk zoekt locaties voor jubileum foto-expo

Wij hebben een mooie foto-expo over de Stevenskerk laten ontwikkelen ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan. Historische foto's en foto's van hedendaagse fotografen van het icoon van Nijmegen wisselen elkaar af. We zijn heel blij met de vele bezoekers die zijn langsgekomen en met de steun van de Gemeente Nijmegen aan dit mooie project.

Vanaf half januari 2023 gaat de expositie op reis langs verschillende locaties in Nijmegen. Er is nog plek voor een paar locaties. Heb jij een idee voor een leuke locatie? Meld je dan aan via p.schreurs@stevenskerk.nl.

Expositietermijn: 6 à 8 weken. Het zijn in totaal 22 panelen op sokkels (afmeting paneel is 2 x 1 meter). De kosten voor vervoer en opbouw zijn € 150,- exclusief BTW.