Grote cheque van KlokHolding voor Stevenskerk

woensdag 09 november 2022

Afgelopen maand ontving onze directeur Heleen Wijgers een cheque met het prachtige bedrag van € 25.000,- uit handen van Ton van de Klok, algemeen directeur van KlokHolding.

Grote cheque van KlokHolding voor Stevenskerk

“Om bij het 100-jarig bestaan van KlokHolding de bijzondere band tussen het bedrijf en Nijmegen te vieren, had Ton een verrassing voor de inwoners van Nijmegen: een bijdrage aan de restauratie van de symbolische trots van de stad, de Stevenskerk.” (Bron: Klokgroep.nl).
Heleen was ontroerd: "De Stevenskerk is het kloppend hart van de stad. We zijn bezig met een grote restauratie en kunnen deze bijdrage als particuliere stichting heel goed gebruiken. Met zijn allen zetten we dit neer voor Nijmegen en de bezoekers van Nijmegen."
Momenteel ondergaat de Stevenskerk een grootschalige renovatie en restauratie; afgelopen maart is gestart met Fase West uit een groter masterplan. In Fase West wordt een aantal projecten uitgevoerd, waarna de kerk beter zal aansluiten bij de behoeften en voorwaarden op het gebied van duurzaamheid en toegankelijkheid.