Helaas! We kunnen de pagina niet meer vinden.

Zoek na 750 jaar

Sorry, we kunnen de pagina die je zoekt niet vinden. In de 750 jaar dat de Stevenskerk bestaat raakt er wel eens wat zoek.

Hier zijn wat handige links:

Helaas! We kunnen de pagina niet meer vinden.

"A definite must"

Magnificent tour guide from the church and he has vast knowledge about the church and also paintings. The church has some areas,where no photography is allowed, however some things are just not meant to be photographed but rather be cherished through memory. A definite must visit when in Nijmegen

Charmaine

"Van buiten al veel te zien"

De kerk was gesloten bij aankomst, maar van buiten is al veel te zien. Er is een bord dat de hele geschiedenis van de kerk verteld, bijvoorbeeld de het starten van het bouwen begon in 1254. Ook de gebouwen eromheen zijn prachtig om te zien. Er staan heel wat oude gebouwen omheen.

Sieuwe Maas

"Beetje overdaad aan goud"

Beetje overdaad aan goud waar ik zelf niet zo goed tegen kan. Verder een mooie georganiseerde (externe) bijeenkomst gehad en genoten van het gerenoveerde orgel. Ook een toilet wat erg fijn was.

Koen Rijks

"Gave oude kerk"

Gave oude kerk die je kan bezichtigen, is gerestaureerd na het bombardement op de stad in 1944. Liggen veel oude grafstenen in de kerk, sommige wel enige honderden jaren oud. Zeer de moeite waard. Je mag ook nog tegen betaling de toren beklimmen, maar heb me daar niet aan gewaagd.

Gerrit Mee

"A beautiful church with a inclusive attitude"

A beautiful church with a inclusive attitude. They had a wonderful free photo exhibition with transgender as the theme. I found it so moving and accepting that a church would have display these images. To normalise, love and accept transgender people into the church is such a step forward in the right direction. Well done to the organises. The church is also as beautiful on the outside as it is on the inside. A must see if your in the area.

Andrew Bocxe-Meyer